Total Pageviews

Thursday, January 17, 2013

aku dalam dilemma

kembali lagi..Assalamualaikum
menemui sahabatku di yang jauh dari sisiku..disini aku titipkan surat buatmu..weh aku dalam kebuntuan..Ya Allah betul ke tindakan aku untuk melanjutkan pelajaran di Universiti Utara Malaysia kat Sintok Kedah dan melepaskan projek besar  di bawah syarikat "......" yang pertama kali aku terima lepas abis diploma kat politeknik Muadzam Shah??|

dapat x aku settlekan keje ni sebelum berhenti??mungkin aku akan banyak menyukarkan lagi keadaan bila aku xde kat sini..rase serba salah tu memang xleh nak padam lah nak pulak sume kat sini banyak take care pasal aku..
smpai sini sajelah entry aku..nanti aku kembali lagi...wasalam :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.